TABS

nuffnang

Friday, January 27, 2012

Kebetulan

Hari ahad lepas.....ontheway nak balik Putrajaya....dkt highway....baru nak masuk melaka rasanya.....bas aku naik tu berhenti rehat....semua penumpang turunlah nak buang air kecik ke besar ke....nak beli air ke....termasuklah aku....huhu

Almaklumlah.....dah keadaan mcm ni....haruslah x tahan dah nak terkucil.....aku pon masuklah toilet kat perhentian tu...dan mcm biase..tggulah turn nak mbuang air......lps je aku buang air tu......aku kuarlah mcm biasa.....tp dagn tibe-tibe......................


-




-


-


-


-



-



-




aku terserempak dengan............




-



-



-


-
-



Rebecca Nur Islam.....lah....(Sumber: Pakcik google)


ingat kan sape.....2 kali toleh jgklah.....huhu,kali pertama tu...dalam hati ckp..mcm kenallah perempuan ni...tp x ingtlah....haha

kali kedua tu...barulah teringat....owh....retisssss rupenye....haha,die dgn anak tiri dia...nak mbuang jgklahkan.....kat toilet jgk nk terserempak....haha,die satu family kot....cume perasan aritu die(Rebecca Nur Islam),maid die kot, anak tiri dia yg montok itu...huhu...semangat sgt.....dgn husband die...tp husband die kat luar toiletlah terserempak...haha



(Sumber: Pakcik google)


p/s: Cunlah die....bdn selim...meeliimmmmm, lps bersalin nak bntuk bdn mcm dielah...huhu(Azam nih...)



No comments:

Post a Comment