TABS

nuffnang

Wednesday, March 28, 2012

Checkup pada minggu ke 30

Hai kawan-kawan.....

Minggu ni dah masuk 30 minggu kandungan saya....hOpe semuanya Okey.....
Esok kena pegi checkup, biaselah tu kan....dah masuk trimester yg ke 3 nih...asik sakit sana...sakit sini jerk....tido pon dah x lena, nasiblah kan....en.Suami jauh dimata tapi dekat dihati, xboleh nk manja2 mintak urut ke apekan....xpe....thing positif....mungkin ade sesuatu hikmak disebaliknya...utk menjadikan aku ini seorang yang tabah dan sabar. Panjang pulak kisah sedeh nih...hihihi

Berbalik pada cerita asal....mintak-mintaklah esok semuanya okey...tekanan darah, berat dan lain2 lah...setakat ni alhamdulillah...., x pernah lagi merasa air gula kat klinik tu...mintak-mintak tak kan merasalahkan...

Utk perkembangan baby kat dalam ni pulak....makin terasa gerakannya yang semakin tajam..hahaha, kadang-kadang sampai rasa sakit...baby jgn nakal-nakal kat dalam tau...nnti mama babap kang!!..hihi...rasa mcm x percaya pulak ada baby kat dlm perut saya nih...Alhamdulillah....semua ini adalah kurniaan dari TUHAN.....

Doakan saya kesihatan saya serta baby yer kawan-kawan.... :D

2 comments: