TABS

nuffnang

Friday, October 7, 2011

Kisah Hidup I (BERTUNANG)

Entry kali ni nak stOry ckit kisah idOp aku...Dari Mula aku kenal dengan En.Suami aku...Bermula pada kali pertama berjumpa....ceeewaahhh...Mase tu Hari Raya, sOknye aku ade periksa darjah khas kalau x silap masa tu form 3 masuk form 4,dtg raya rumah aku dgn kawan die, kawan En.Suami ni mase tu bercouple dengan jiran aku.....biaselahkan...raya...nk dtg rumah aku beraya...datanglah...x kisah...tapi masalahnye xnak balik2 sampi kOl 12 pulak tu....bile masenye ak nk studykan...Muke En.Suami dah serba salah dah mase tu...yelah...si jiran aku tu bertenetlah dgn kwn En.Suamikan...tu yg die x balik2....Sudah hangin.....ape lg..ak pon soundlah si jiran aku tu...aku sok nk periksa nih!!!!! last2 balik jgk...hahaha.....

Reti bahasa pOn dlm ati....huhu, sejak dari tu aku x pnh tserempak pon dgn En.Suami ni...Mase kat rumah aku pnyelah senyap....susah bebenO nk bsuara..tnye sepatah-sepatah die jwb...hahaha..luculah bile ingt balik...Lps tu selang bpe bln lps tu, kalau tak silap 14 Februari 2004 kami bjumpa balik...masetu jln2 dgn kwn2....katenye nk tgok org berkasih-kasihan....almaklumlah...xde kwn lelaki mase tu.....a.k.a BF....hehehe. Dan pada hari tulah terjumpa balik dan dipendekkan cerita agaknye jodoh....selalulah lps tu jumpe kat BANDAR KOTA TINGGI tu....huhuhu, sbb mase tu aku sekolah menengah Teknik kat Kota Tinggi....

Rapatlah kami sampailah ke 08.08.2010, xtau bile En. Suami ni suka kat aku...dan aku pon sama...xde lah tnye2 mcm kekasih lain tu....leh x saya nk couple dgn awak..hahaha...tau2 jer dah tercouple....hahaha

Dan tanggal 08.08.2010 En Suami datang merisik dan meminang sekaligus...huhu

Layan jelah pic Tunang aku yer....

Sebelum Majlis Bermula

Masa Ibu Mertua ku Menyarungkan Cincin

 Baru Lepas Sarung cincin
 

haha...Last pic....Muke En.Suami Saya ni muke pendiam ke....x percayakan..
Sebenarnye, En.Suami saya ni x pendiam pOn...kalau ketawa...mau bergegOr 1 bangunan...haha,  Aku penah ajukan soalan kat die, knp mase dtg rmh saya mase mule2 dulu pendiam sgt? pastu die jwb, "Mase tukan saya x kenal awk, xkan tibe2 nk buat kecoh kat rumah org kan...lagi satu, saya ni kalau jmpe Perempuan yg x kenal saya jd pemalu sendirik.." adooiiiii...dlm ati ak ni pon berkata...geli...geli.....gelimat...mat..mat... =P

p/s: Sambung Entry lain yer....pjg bebenO dah...

No comments:

Post a Comment