TABS

nuffnang

Friday, September 30, 2011

RUTIN MINGGUAN

Entry kali ni nk stOry sikit pasal rutin mingguan ku....mingguan ke.....kire bolehlah..mingguan jgk....kalo rajin mmg tiap-tiap minggu pon kan....Alaaaaa...cerita pasal berulang alik dari PUTRAJAYA - KOTA TINGGI dan KOTA TINGGI- PUTRAJAYA, untuk bertemu dengan insan TERSAYANG...(Suami dan Family). Itulah rutin x rasmi tiap-tiap minggu aku. Ermmmmm.....nak mengeluh pon x bolehkan, cari rezeki di PURTAJAYA dan KOTA TINGGI pula adalah tanggungjawab.Nak tak nak,sabOOOOOO jelahkan, walaupun penat, kadang-kadang sampai sakit-sakit badan, kena jugalah tempuh dugaan yang TUHAN beri ni dgn tabah, sabar dan bersyukur......uiiiiiii mcm ustazah pulak bg nasihat.....hahaha

Apepon, aku selalu berdoa semoga TUHAN tu dengar masalah aku....Supaya aku dapat hidup disisi suami tercinta, dan family yang aku sayang.Amin..............


Sumber: Google Maps 

Nota: Lebih kurang 230 km dari Putrajaya- Kota Tinggi sehala, kalau 2 hala bersamaan 460 km.....

No comments:

Post a Comment